FAQ

  • Як оформити замовлення?

    Всі замовлення здійснюються через наш сайт 7ds.com.ua . На сайті вказані тільки ті товари і розміри, які є в наявності. Ціна, яку ви повинні сплатити, вказана в кожній картці товару. Також у корзині в колонці «ціна».

  • Чи можлива відправка замовлення післяплатою?

    Так, ми відправляємо замовлення з післяплатою. Під час оформлення замовлення – оберіть в меню оплата : «Накладений платіж». Оплата здійснюється готівкою при отриманні товару. Ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Вашому замовленню, а також погоджуєтесь із зовнішнім виглядом товару, його комплектацією та не маєте претензій до інтернет-магазину та компанії перевізника.

  • Як оплатити замовлення банківською картою?

    Оплата здійснюється за допомогою Вашої банківської картки через систему LIQPAY, одразу після оформлення замовлення. Кошти зараховуються протягом 2-х годин. Після оплати Ваше замовлення якнайшвидше готується на відправку.

    * Перед оплатою необхідно перевірити:

    • можливість оплати покупок Вашою карткою в Інтернеті;
    • наявність коштів на карті для оплати обраної покупки;
    • термін дії картки.
  • Як визначити розмір?

    На сайті реалізовано різні розмірні сітки : EU,UK,US,СМ. Проте, якщо сумніваєтесь в розмірі,- скористайтесь спеціальним модулем - «Приміряти онлайн», який знаходиться під наявними розмірами товару. Введіть особисті дані, і система згенерує найбільш підходящий розмір, виходячи із заданих параметрів.

  • Який у вас графік роботи?

    Наші менеджери працюють:
    Пн-Пт – з 09:00 до 17:30.
    Сб – з 09:00 до 14:00.
    В ці дні відбувається обробка та відправлення замовлень.
    Нд.— вихідний.

  • Коли відправляєте замовлення?

    Якщо замовлення сформоване на сайті до 14:00, то відправка відбувається у той же день. Якщо замовлення сформоване після 14:00, то відправка відбувається на наступний день.

    Увага! Субота скорочений день, якщо замовлення складене до 12:00, то відправка відбувається у той же день. 

    Замовлення, сформовані після 12.00, суботи – будуть оброблені і відправлені в понеділок.

    Доставка по Україні 1-3 дні. 

  • Чи можна відправити замовлення, яке було створено після 14:00?

    На жаль, ні. Такі замовлення відправляються на наступний день.

  • Чи можливий самовивіз?

    Ні, така можливість відсутня.

  • Чи можу я повернути товар, і в яких випадках?

    У Вас є можливість протягом 14-днів після отримання, прийняти рішення. Якщо товар не підійде Вам у зазначений термін, його можливо повернути. В такому випадку необхідна наявність товарного чеку, а сам товар має зберегти свій товарний вигляд (не був у використанні), фірмові бірки, ярлики і оригінальну упаковку. Доставка повернення сплачується покупцем. 
    Товар, який підлягає поверненню, повинен бути відправлений на адресу, яка вказана у кожному бланку повернення, на відділення Нової Пошти. Зворотню доставку оплачує клієнт. Після отриманням нами товару, він перевіряється на складі працівниками та формується повернення коштів на картку покупця, впродовж до 5 банківських днів після отримання товару. Детальніше у розділі повернення*

  • Чи можливе гарантійне обслуговування у разі втрати товарного чеку?

    Така можливість відсутня через те, що чек є документальним підтвердженням того, що Ви здійснювали покупку в інтернет-магазині 7ds.com.ua.

  • Який номер гарячої лінії?

    (0800) 35-07-77